This is what we're waiting for

Yo
Är på väldigt gott humör haha, 2013 har börjat naiz så hoppas de fortsätter så eller aa blir ännu mer naiz! Inte bloggat sen typ längesen men vad har hänt för intressant då.... jo i torsdags kväll sov ju Idisen här de va myspys och vi snacka väl typ hela kvällen kolla på en svennefilm som va grym, ofc. Kolla filmer på morgonen och tjilla som ba den, senare drog jag, Bella, Matilda, Flippis och Sean ut men vart lite fail. Skulle på fezt i Nacka men bussarna där va ju litt fuckade så vi åkte på chillkrök i viksjö hos Elias och dom, kaoza litt sen fick jag och Belli skjuts till Spånga och jag sov hos en perzon, på lördagen tjilla jag med syrran typ och på söndagen flytta vi min pålleplutt. Nu står Spejjan i Kungsängen vilket är galet naiz, jätte trevligt bemötta och helt underbart stall och ridhus. Ridit henne idag och igår första gången sen efter vintervilan och ja litt crazy har hon vart, behöver bygga muskler nu.. I tisdags träffade jag saknade Kattis som vart i Thailandet i en evighet, vi sola i Sumpan där solariet va sketbra, ska lätt fortsätta där! Igår kom gulliga Vendela ut till stallet och va med när jag red sen snacka vi igenom lite stuff och tjilla i Jakobsberg innan vi skildes åt. Imorgon är de fredag och de är ba och tagga, helgen kommer perfekt inrullandes imorn :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0