I could be the one to make you feel that way

Hola! Ligger hemma sjuk började igår morse, spytt typ 15 ggr satans vidrigt.. Kattis tog hand om Space idag iallafall gulligt. I fredags va jag med Vendela och sen mötte jag Kattis så drog vi till jakan på chillkrök vilket visa sig rätt onajs så drog vidare på fest i vårberg där de va ganska onajs också så åkte vidare med jimmi och Christoffer till Värmdö där William i min klass styrde, kom dit sent men var najs och kul att va lite med klassen, sov där och så åkte vi (jag och kattis) hem asbakis vid 12 på lördagen och stanna i stan och käka yoghurtglass och kolla om de fått in mk väskan vilket de självklart inte hade så kom väl hem vid 4 och duscha och chilla litt sen va jag så trött så dega i sängen hela kvällen och missade en najs Älvsjö fest fett synd. I tisdags red jag dressyr lektion med Space och fysatan vad bra det gick, så kul, kändes som en dressyrponny! Igår träffade jag äntligen Bella som var galet saknad, hon kom förbi fast jag var spysjuk så fick sitta och snacka med ett par meters mellanrum haha, lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0