Folket kokar över tänder eld på riksdagen

Yo, sitter på tåget nu på väg till le stable. I måndags va jag hemma sjuk, typ grät över hur ont min mage gjorde men nu när jag inte käkat p-pillerna på två dar är de borta och så jävla skönt! Igår träffade jag min baby efter skolan, Vendela och jag va i stan och tog en youghurt glass kolla nk och käka middag tillsammans. Mys, pratade en massa. Hoppas på att träffa Ida på fredag för va så länge sen nu, mötte på henne i stan också. Sen tränade jag bara när jag kom hem och idag var det ju bara skola och jag försov mig igeeen, fan. Men imorgon har jag sovmorgon och ska upp och jogga då, samt ikväll efter stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0