Är de efterfest på eran balkong?

Yo,
På gymmet just nu i jakan och väntar på Kattis.. Fett taggad på att träna men har inga träningskläder och är rätt så bakis.. Inte sovit så mycket i helgen, i fredags var jag och Filippa i stan för skulle kirra min svarta mk väska men den va såklart slut... Surt men köpte istället två plagg från bikbok och en Ralph lauren så de va ju nirr. Käka youghurt glass gjorde vi med, haha så stammis jag är, lite tillfrågningar av nummer osv haha... Sedan vart det sjukt stressigt på kvällen och jag och Matilda hann inte ens fixa dricka och jag har aldrig varit så stressad tror jag, kuta osminkad till tåget med kaoz hår som var typ en enda jävla röra eftersom lockningen faila.. De sabbade kvällen lite och vi va otaggade men va ändå helt ok, fick gratis taxi heho, på lördagen va jag typ i stallet hela dagen och fixade och sen stressa jag lite hemma oxå innan jag Kattis och Elin drog på fest i blackan, eller chillkrök var det men folket var trevligt så de va najs. Drog sen till Kattis fick gratis taxi en bit igen och somna vid 5 och nu ska vi dra till stallet och jag ska rida innan vi ska fixa intaget och allt, herrå nu måste vi gå till bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0