And it feels like tonight

Shuu, skulle blogga lite bättre har jag fått höra hiho, asså egentligen fett stört att skriva om sitt liv who cares lixx, men är smart när man vill kolla tillbaks va man gjort samt vännerna man inte kanske hinner träffa så ofta kan hänga med litt granna. Förra helgen sög haha va typ astaggade jag och Kattis så ba blev ett flertal fester inställda/inte av och chillkröken var ovärt sen vare fitt kallt så man satt hemma och myste ner sig och deppa lite typ, i söndags hänka Kattis iaf till Spejson och senare träffade jag Ida. Saknar Bella galeeet kan jag bara säga för de va en månad sen! I tisdags gick ingen på engelskan och eftersom vi har så långa luncher så sluta vi tidigt och jag och Mikaela tjilla runt lite i Vällingby och snackade mycket om allt som hänt, sen va vi ba på um. Får PANIK på plugget gaaah... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0