I'm standing where you left me

Hola min älskling krascha nyss, så jävla sad! Jaja får försöka se vad jag skriver ändå, Romme i onsdags va så jävla naiz, sjukt kul och många "kaninteandasskrattattacker". Gick sämst på markarbet/hopp träningen i torsdags, imorn ska jag ha pelham.. Finns ingen broms i pållen. I fredags skulle jag och Filippisen sola men vart lite failat då massa som inte behöver sola tog upp hela solariet! Åkte hem och träna och sen kom Kattis och senare mötte vi Sean på söder där vi skulle på fest men sket sig och vi hamna på ett skit stelt chillkrök och drog ganska snabbt vidare hem till seans kompis i Nacka. Kolla lite skräckfilm där och slagga där. På lördagen tränade jag och skulle plugga men somnade kl 2 och vaknade inte förän halv 9 och gick och mötte Vendela vid stationen sen hade vi myskväll och badade bla. Råpluggat söndag och måndag och tränat igår. Idag ska min lufddboll klippas! Efterlängtat kan man säga, hon kommer bli så fin!


Kommentarer
Postat av: J

Hur känner du killen på bilden?:)

Svar: Vem av dem? Går i min klass :)
fridaelm.blogg.se

2013-02-13 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0