I want to be your favourite hello and your hardest goodbye

Omg mitt inlägg försvann shame on you bloggappjävel!! Äh skriver ändå like a boss.. Men oj de där lät töntigt, aja i fredags tränade jag efter skolan och va ute och jogga och fick värsta astma attacken va helt uppstoppad kunde inte andas kände mig förlamad i halsen, hade jätteproblem när jag va liten och så äre så kallt i luften nu hehe. Sen stressa jag till Brommaplan och mötte brudsen, Mikaela Filippa Amanda och Matilda och köpte med oss donken till Amanda som bor asnära Bp fett naiz, de va förjävla gött, skitmysigt hade vi! När jag kom hem kötta jag plugg/frågor inför grönt kort kursen på lördagen och somna vid halv 3 gick upp 5 för att fixa klart och skriva ut och sen hämta jag och pappsen upp Kattis och så körde han oss till Västerhaninge där vi kötta kurs och prov till kl 18 åkte sen hem och så träffa jag Bellsi och vi ba snacka ut och mös, fick samtalstjat om fest i odenplan och tveka väl för nån sekund men jag och Bella var så trötta hade de mysigt och skönt istället. Söndag va de stallet sedan träffa jag Vendela i kista och vi käka middag och prata länge sen igår va de ba skola och stallet gick bra att rida, träffade Ida äntligen idag och vi sola litt och snackade, nirr. Fina Matilda fyller år idag så grattis igen på henne och hände en rätt dramatisk grej i skolan idag de va läskigt! Romme imorn taggaråå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0