Everybody in the club, all eyes on us

Sådär nu ska jag uppdatera för har 3G osv.. Sitter i fjällen med min käraste och idag har vi åkt i Ramundberget vilket är asnice och stort som fan, vi var med om en sjuk näradödenupplevelse för ett tag sen det var sjukt, rulla med huvet före ner för en dubbelsvart backe precis som förra året bara att denna gång var värre och vi trodde vi skulle dö osv. I fredags var jag och Filippa hemma hos mig innan vi drog till William på värmdö där han styrde, var väldigt najs även om båda skulle upp tidigt som fan. Förra helgen va vi med Sean på fredagen på nån fest i odenplan men var inte så naiz så vi mötte Danne och Jimmy och så hamna vi hos tomme där vi sov, sen på lördagen var jag och Filippa hos henne va lite med hennes twin syrra Felicia och sen käka vi middag hos hennes pappas tjej vilket var skitmys, sedan skulle vi på fest med jimmi i Rönninge så mötte upp Kattis och Elin och sedan Danne och åkte ut till Rönninge långt som fan. Vaknade upp där och drog hem sen till Filippa och sen hade jag hästen. Liftade både på kvällen från Rönninge till festen och sedan på morgonen därifrån, stabilt. Clara och jag red hästarna till ridhuset och så hoppade hon space på söndagen, såg bra ut! Annars då, veckan rulla på som vanligt typ dog av allt plugg men hann träffa Belli och Ida på tisdagen och snacka och sen på onsdagen var jag dränkt i plugg och pappa tog space. Torsdags var de hoppträning som faktiskt gick över förväntan, kul! Hon lyssnade och vi klarade oss igenom snäva svängar. Nu ska jag och Vendela fortsätta ha galet kul här i fjällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0