You're from the 70s, but I'm a 90s bitch

Hej bloggah.. Haha nej men alltså jag har fetångest över en grej.. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men att gömma sig för allt gör väl bara saken sämre antar jag, var iaf hemma från skolan igår och idag, får se hur det blir sen. Aja skitsamma helgen har iaf vart naiz och har varit ganska lugnt och inte så stressigt. Träffat alla mina närmsta broes, fast inte min lilla kossa men henne ska jag kanske träffa idag, får se hur det går ihop, alltså Vendela. I fredags hade Ebba Spejjan så jag kunde koppla av lite, åkte sen till Kattis och var tydligen fest i jakan och Huddinge, blev såklart jakan även om det sedan visade sig vara chillkrök. Men det var trevligt. I lördags gick typ hela dagen åt ute hos ponnyn för medryttaren bytte till söndag. Men gick väldans bra faktiskt, hon var underbar spec i galoppen! På kvällen träffade jag Kattis igen och skulle dragit med Petrus och dom på en fest men slutate med filmkväll hos Petrus haha. Söndag var man gal1 seg efter x antal timmar sömn.. åkte med mamma och Kattis och köpte träningsbyxor och plattång iaf och sedan träffade jag Belli och hade myspromenad och kolla Solsidan och sen träffa jag Ida och promenixa oxå lite, standard! Igår var jag ute hos pållen och longera/tömkörde lite och idag har Ebba henne.

Kommentarer
Postat av: Kattiz

Haha söta bilder... Älskar dig min fina vän :-*

Svar: Klart vi är ju medverkande i bilderna så..? Haha jag älskar dig med babe <3
fridaelm.blogg.se

2012-10-16 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0