We are like diamonds in the sky

Uppdaterat grymt dåligt men har varit mycket i veckan. Min fina gamla sköthäst som jag var skörare på på ridskolan i 5 år avlivades i tisdags morgon... Men är ändå lättad för att han får det bättre nu, men saknar honom. Kom hem sent i måndags kväll, kring halv 12, gick åt så mycket tid i stallet. Tisdags och onsdags var jag sjuk, men onsdag åkte jag och syrran till hästen och longera lite misslyckat.. Men sen i torsdags red jag till Amandas paddock och så kom det där ko problemet upp på vägen.. Hon hoppade omkring, små stegra sig trigga igång sig och var bara sjukt fjantig, allmänt spänd hela passet, igår däremot red jag dit igen och hon var jättefin och härlig i galoppen spec, gjorde lite byten och sen ställde jag upp sockerbits hinder som gick som ett rinnande vatten, bara när det blev 110 som hon fjanta lite och hade svårt att hoppa upp sig så rev båda gångerna, men hon måste få upp sin kondis bara. Shoppa i fredags med delin och fick med mig lite mumsigt! Sedan träffade jag Kattis senare på kvällen och juste jag fick vääärsta allergiska chocken pga ett äpple, såg drogad ut... Hade iaf myskväll och sov ut! Igår kväll stressa jag sönder i stallet för startade pay'n jump imorse och fixa allt igår så kom hem till mig samtidigt som Vendela och jag duscha och sen myste vi och busade runt som töntar... Haha körde tecken med Jocke och Anton och kolla på grymt roliga men torra videoklipp haha... Somna sent och idag var de upp kl ca halv 6 för att hämta transport och det :) Min söta babe fyllde år igår också, 15 barre hahah, grattis igen och massa puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0