Vart jag än går

Bloggat dåligt som satan. Haft lite stressigt, sen vecka i skolan denna vecka. Space har varit rent av skitjobbig igår (onsdag), red bort till Amandas paddock och hon fjanta sig och var spänd och sprang bara ifrån arbetet. Idag däremot var hon jättesnäll, skulle rida i ridhuset vid 8 tiden men de var fortfarande upptaget, suck! Red ut istället i mörkret man såg ingenting men space var fin och inte så stark, trodde jag stötte på två älgar för var två enormt stora individer som stod lite längre fram och när jag lyste med mobilen såg jag bara fyra ögon som lyste rakt mot oss... Har respekt för älgar efter ett yt klipp jag sett ett par gånger hahah.. lol! Jag och Dellan har terrat Thorén men dom svara inte för en nu och vi får besked nästa vecka om det finns plats i samsam.. Vi kollar lite andra skolor också. Min franska lärare var riktigt dum i huvet idag! Aja kbry ska ändå byta skola och hatar dessutom franska och matte mest av allt. Imorn äre fucking friday äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0