You gotta get up and try

Åh hade velat vara på gymnasiemässan idag och visat alla 97or jag skulle träffat på hur bra klara norra är.. Men vaknade vid 11 och behövde plugga så har bara pluggat och kollat första delen av breaking dawn igen tills den lagga.. Lite andra avenyn också. Imorgon ska nämligen jag och några kompisar kolla andra delen av bd på bio! Taggad för alla som sett den är typ galna haha och säger att man måste kolla den nununu. I tisdags tränade jag lite och hann med att träffa både Belson och Ida och snacka ut en massa, behövdes och tog en jävla tid hehe. Igår red jag ut på spejjan och de gick väl rätt bra, hon hade fått nya skor ett par skitsnygga primeboots... Haha skoja men hon hade iaf fått nya skor som sitter riktigt bra tack och lov! Jag har börjat älska den där skumma låten en apa som liknar dig med Darin haha lol, men den finns inte på yt så sitter och bläddrar mellan radiokanalerna och hoppas att den ska komma :$ ciao nu måste jag plugga, två prov imorn! Spejson vilade idag Chaly fixade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0