Jag är en apa som liknar dig

Sådär nu ska jag blogga lite haha.. Lite efter kanske men bion med lydia, rebecca embla och josse i fredags va grym.. Åh man typ höll andan mesta delen av filmen, galet men skitbra! Kolla också lite på jul skyltningen och lite kläder på nk och det va så fint och julfeelings, myspys! Fixa klart samhällsfittsaken och skicka in på kvällen galet skönt! Lördags var supä naiz fira min fina älskade vän som fyller 17 på torsdag! Var alltså fest och firande hos henne med massa underbara människor, hade skitkul och sov sen hos Vendela och tillbringa hela söndagen där med lite film och bakiskäk och vilande, galet trötta tjejer. Hästen fick vila då helt enkelt. Måndags har jag bara ridit ett ansträngande pass i ridhuset utan stigbyglar och har fortfarande träningsverk haha. Igår spendera jag all tid med syster och vi pratade länge länge och kolla portkod sen haha. Nu är jag på väg till hästen och vilket jävla horväder det är... Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0