Let's do this one more time

Men hejsan oj vad jag inte skrivit på ett tag. Hade nu på söndagskvällen iaf en asmysig promenad med Ida och vi gick och snackade hade massor att prata om, hunden var med. Igårkväll hade jag, Vendela, Elin och Karin en supermysig och efterlängtad tjejkväll som var hur länge sen som helst och har inte träffat tjejerna på jättelänge! Men vi hyrde iaf film och åt gott och grät till filmen osv och hade det jättemys. Garvade en hel del haha. Jag och Vendela drog sedan hem därifrån vid halv 2 och sov hos mig. Bara segat idag och vi har ätit en massa palla inte bry oss om att bli fucking fit till sommaren som alla andra håller på med. Mat är livet, thats it. Men nu har jag inte mycket mer att skriva så hejdå!






Kommentarer
Postat av: Vendela

Så jävla fin du är! och nu får du ta och hålla igång bloggandet! puss <3

2012-05-07 @ 15:56:12
URL: http://vendelaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0