I like to be everything you want

Hejsan, egentligen tänkte jag sova men gick inge vidare så lika bra jag sysslar med annat tills jag blir trött. Idag cillades det galet, vaknade sent och kollade ut och såg det underbara vädret och sedan bomba jag med mina mediciner sen bar det av till Viksjö för att träffa Vendela och framförallt snacka, fick skjuts av pappa dit.

Valborg: Var supertrevligt och firades med bästavän, syrran, ida och martina och deras kompisar typ. Utekrök sedan fest. Först skulle vi till Rålis men när vi stannade och käkade donken träffade vi på Louises kompisar och det blev Vitan ist, en stor park. Där var det jävligt mycket folk men vi chillade mest och jag och Bella snacka mest och hade lite tele samtal osv, sedan panikade vi över om vi skulle till Viksjö på fest eller Spånga och det blev Spånga där det först inte var så kul för min del då Bella tyvärr inte var med där men sedan vart det nice med dans, vattenpipa, kött och så. Drog hem med syrran vid 3 och slaggade vid 5 då vi inte var så trötta och kolla lite gossip girl. Mysigt men kallt eftersom vi inte hade några jackor, smarta tjejer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0