I'll do it all for you in time

Tja. Har inte haft så mycket tid till att blogga men i torsdags så provred jag en ponny som var jätte söt och fyfan vad jag har saknat ridningen. Ägaren och hennes pappa var jättetrevliga! Senare träffade jag Bella och vi planerade myskväll men sen ringde Otto och frågade om vi ville komma på fest i Östermalm haha men klockan va rätt mycke och vi behövde fixa oss så vi skulle typ ta tåget 00.04 och då sa han att alla höll på att dra och att de va ovärt så vi kolla med syrran vart hon var och vi fick komma på fest i spånga istället så vi tog 117 till sundby och gick dit, lite stelt och så hade vi ingen dricka hehe. Haha alla mangekillarna var där denna gång, träffade ju han Max förut på en annan fest. Men vi drog väl sen typ 2 eller jagvettefan 3 kanske med Erik och Victor som vägbeskrivare haha sen slagga vi direkt när vi kom hem. Igår bar det av till Grönan för första gången i år och fyfan vad de va nice! Fast nu var inte attraktionerna så läskiga av något slag.. aja var härligt och efter det åkte vi hem och sen ville Kattiz att jag skulle komma på fest i Blackan så jag tog med Vendela så åkte vi dit och det var väl inte riktigt min och Vendelas typ av stil eller vad man ska säga haha, aja drog sen till donken i Slussen och chillade och käkade sedan kom vi hem till Kattiz mellan 6 och halv 7 typ och sov ett få antal timmar och nu har jag varit hemma ett tag och duschat och så och ska nu plugga sedan till Bella. Är cp trött just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0