I'll be there for you, I'll take care for you

Cha, sitter just nu och kan inte andas.. jag och pappa sprang tidigare och efter det har min astma brustit ut ordentligt, gör så jävla ont i halsen att hosta och sen låter jag som något riktigt skumt när jag andas. Hur som helst så var första temadagen chill med ''Brott och straff'' och vi satt först i klassrummet och gick igenom mord och tortyrer och sedan hade vi lunch sen in till stan och hitta olika brottsplatser/mordplatser och svara på frågor. Sedan åkte jag och Bella hem till henne och gjorde sjukt goda pankakor och sen bar det av till Sommarjobbsmöte och tack gode gud att Nora var där, vilken lättnad! Aja sen åkte jag hem hjälpte pappa att fota grejer vi ska sälja typ och sen åt vi middag sedan snacka jag med Vendela i tele och med Louise och sen drog vi då ut och sprang. Änsdrat mina gymnasieval nu också, imorn ska balklänningen beställas!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack detsamma hörru!!

2012-05-15 @ 19:16:56
URL: http://emmasaralinnea.blogg.se/
Postat av: Isabella

Har gjort det nu så då kan du uppdateera!! :D

2012-05-17 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0