Vi drar dit palmerna bor

Yo, skulle egentligen åkt med mämi till kista men hann inte för behöver duscha och så hade jag ju hästen idag. Ska packa, ikväll firar vi jul och öppnar julklappar och inatt åker vi till Egypten, fan va skönt de kommer bli az! I fredags var det avslutning i skolan som var najs vår lärare ba spontan körde framträdande med sång och gitarr i klassrummet, var riktigt grym faktiskt. Sen drog vi alla tjejer in till stan och letade julklappar och sen träffa jag Bella där och snackade och gick runt lite och sen på kvällen så tog jag med matilda och Filippa på lokalfesten jag egentligen skulle dra till med Vendela men blev inte så, vi åkte även med Kilis o co, fick skjuts av Simon o marcus både dit och hem, najs annars hade vi aldrig hittat! Va naiz där vi hade kul, riktigt sköna tjejer Matilda och Filippa. Igår var familjen hos farmor för lite julfirande och sen träffade jag Bella en snabbis. Jag och syrran myste sen framför Eva och Adam då en viss person man skulle träffat egentligen betedde sig som en riktig fitta, vissa människor är bra egoistiska. Träffat resterande nära vänner iaf innan jag åker så känns bra.. Men saknar idis som var ett tag sen. Aja nu ska jag äta och duscha sen ringa Belli.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0