Tell me something i don't know tell me something i care about

Dags att blogga lite rå, idag var inte jag i skolan för jag försov mig till första lektionen och sen stod det matte och naturkunskap på schemat och det är de värsta jag vet och syrran va hemma och fick mig att stanna hemma och kolla film med henne haha så är på väg till hästen nu som ska vila idag men jag har intag och kvällsfodring så måste åka ut. Veckan har typ vart chill, galet väder och kaosiga snöstormar spec igår i stallet! Helgen var kaos, skulle på två fester men sluta hos Otto där jag vänta på nattbussen.. I fredags chilla jag hos Kattis och kilis, jojo och elias kom dit sen en stund. Imorn är de redan fredag igen, yay! Vi har ingen franska så slutar 12 också, fan va naiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0