So i put my faith in something unknown

Tja, idag va en najs dag att va hästägare för gick fett jävla bra vilket var länge sen, klockren i trav och galopp, underbart, samlad och släppte efter själv, var så himla fin! Väntar en redovisning jag inte börjat på som jag ska göra imorn själv med min engelska lärare, hjälp.. Inte träffat Vendela på länge nu igen så går runt och saknar henne fett mycke, men i helgen hann jag träffa både Bella Ida och Kattis iallafall. Var med Bella och Kattis på chillkrök i lördags där även Elin Sandra sen jimmi och dom mm var, najs. I söndags bråka jag med mina föräldrar en massa så stack ut på kvällen och träffa Ida och gick prommis, mys! Hahaha loool gjorde största tabben på väg att möta Ida haha halka precis när jag passera en man och sen när jag skulle resa mig halka jag till igen fysatan vad pinsamt det var haha. Håller fan på att halka 24/7.. Imorn åker min älskade Kattis till thailandet fett bra hon kommer ha det och fett brun hon kommer bli! Kommer sakna henne en smula <3


Kommentarer
Postat av: Bästie

Loveu min fina! <3

2012-12-17 @ 22:51:03
Postat av: Vendelaaa

Åh saknar dig också bebo, loveu

2012-12-18 @ 19:29:59
URL: http://vendelaholmbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0