Let us dance into the night, let us speak until we shout

Hola, lite uppdatering nudå. Haft väldans mycket i skolan. I lördags hade jag Kattis Elin och två kompisar till henne iaf trevligt skulle bada jacuzzi hos netz med kilis och dom men blev chillkrök istället där. Var najs och sen tog vi taxi till Kattis. I söndags var jag och syrran i stan sen hängde hon med till Spejson som vilade. Veckan har rullat med skola, plugg, hästen och träning. I tisdags träffa jag min älskade Vendela som var galet länge sen innan det. Har blivit förkyld och fick gå osminkad i skolan igår för mitt face fuckar mina ögon ser drogade ut och får tårar 24/7.. Jättejobbigt så stannade bara hemma sen och blev glatt överraskad av underbara Kattis som tog sig hit trots omständigheter och överraska mig när hon plinga på, snacka om omtänksam vän man har. Vi myste och kolla det brinner, en jättegammal svensk film som jag var livrädd för när jag var liten. Ikväll ska jag träffa Bella och kanske Kattis igen och det blir förhoppningsvis fest trots min förkylning, träffar kilis senare. Nu väntar tacos och dammsugning av mitt rum sen fixa mig och träffa Belli, ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
ville bara säga att du verkar ha gjort ett sjukt bra jobb med space. Om man kollar på bilder från september och bilder från nu så har hon fått mer muskler och är riktigt fin i kroppen. Space verkar trivas med dig och du verkar veta hur man ska rida henne rätt.
Kram
// någon som har ridit henne tidigare

2012-12-16 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0