Tankar

Detta är en punk jag känner verkligen är viktig för mig, som jag mår dåligt av. Det är inte för att jag vill ha uppmärksamhet eller något sådant men jag får bara panik. När jag gick i sexan-sjuan så mådde jag inte alls bra över min vikt... men då var jag ändå underviktig och fick prata med skolsköterskan och även min lärare tog ut mig och pratade och sedan ringde till båda mina föräldrar. Jag tyckte att jag såg riktigt tjock ut och jag gjorde vissa saker som jag inte borde under sommaren till sjuan. Var dock inte så att jag blev ledsen när folk sa tjockis på driv och typ argumenterade med mig om varför jag bara åt äpple/eller knäckemacka och vatten till lunch i skolan, jag verkade lixom fett oseriös typ. Jag visste ju att jag inte var tjock men jag ville vara smalare än vad jag var.. Jag förstår inte nu när jag kollar tillbaka på bilder osv hur jag kunde må dåligt över min vikt då.. för det är nu för kanske något halvår sedan som det har slagit till och jag verkligen gått upp jätte snabbt. Jag ville blunda men samtidigt ändå göra något åt det.. men det är ju så otroligt svårt. Sen jag började äta p-pillrerna har jag blivit ännu hungrigare av mig och haft ett sådant otroligt sötsug. Men nu måste jag sätta stopp. Jag kan inte fortsätta äta vad jag vill för jag måste inse att jag faktiskt inte är lika smal som jag var för några år sedan.. jag klassas inte längre som smal/spinkig vilket jag gjorde då, nu är jag normal (om inte större).. och jag vill inte vara normal, jag vill vara smal och underviktig igen. Jag måste försöka fixa det här, men blir så trött på att hur många gånger man än försökt gå ner så får man inget resultat, jag och min syster har gått in hårt på olika metoder men det är typ omöjligt. Det händer ingenting och det är så jävla irriterande! Livet är verkligen på topp när man kan käka vad man vill haha.. asså mat och onyttigheter är typ det bästa som finns ju, därför blir allting alltid sämre om man inte får äta som man vill.. lixom film utan något gott, när alla andra äter och man kollar på. Men det är det jag får ta nu för jag klarar inte av att se ut såhär. Vissa personer passar att vara lite större, dom är fina så men jag, jag kan inte se ut så här. Skrivit av mig lite nu och nej jag är inte deprimerad älskar livet just nu och den här sommaren har varit grym! Men bara denna f*** punkt kommer och förstör för mig!

Bilderna är gamla, vissa äldre än andra, från när jag var smalare









Kommentarer
Postat av: Kattiz

Älskling finns dygnet runt glöm inte det ! <3

2012-08-10 @ 16:07:22
Postat av: Karin

Frida, jag vet att folk säger Lyssna på dig själv, Gör inte som alla andra säger, men det är inget fel att tänka på vad andra tycker och jag tycker att du är perfekt! Jag vet ju hur det känns att inte vara nöjd med sig själv, men om du någon gång vill prata så vet du att du alltid har mig, även om jag är en så dålig vän som jag är som nästan aldrig hinner ses... Älskar dig! <3

2012-08-10 @ 19:36:33
URL: http://ironimedkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0