Believe when i say that i want it that way

Hej, ligger och chillar in my bed just nu, kolla på LOL filmen med syster tidigare, jättebra ju hatar dock miley men filmen va grym, såndär kille vill man ha. Imorse träffade jag Vendela som åkte till Alanya på eftermiddagen så nu chillar väl hon på sitt hotell.. vi snackade iallafall i jakan skulle köpa ljusare ögonbrynspenna men så fanns det inte, nice. Hur som helst höll jag på att glömma min väska där vi hade varit när jag sprang till tåget.. tacka gud att jag vände innan jag hann kliva på. Åkte ut till ponnyn sen iallafall stör mig fett mycke på att jag inte kommer på nåt bra smeknamn till Space, så irriterande att ropa Space i hagen låter asmobbat. Red dressyr på en av gräsbanorna gick hyfsat bra men hon var lite ur fukos ibland och sen börja de hagla helt plötsligt gjorde fett ont på mina armar.. och hon vart helt okoncentrerad men avslutade när de gick bra. Fick en stöt av staketet i hagen sen, typ min största rädsla eller hatar iaf stötar så obehagliga och lyckas alltid få de lol.
kommersaknadig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0