Nobody knows

Har haft en supäbra vecka med vendela i jönköpning på lägret. Första dagen packa vi upp, sov i en stuga med typ 12 pers totalt (var ca 50 pers på hela lägret). Gården var sjukt stor med typ fyra ridbanor och värsta fontänen med vatten till hästarna. Vi fick våra hästar, Pachira hette ''min'' och va en nätt d-ponny som va skit seg. Men när vi red gick det toppenbra och hon var väldigt fin. Kommer inte ihåg i ordning vad vi gjorde alla dagar men red på baddag en dag och badade med hästarna och de va fett kult. Sen hade vi lite studshoppning och sen lite hoppning på gräsbanan med snygga hinder i alla möjliga färger och typ en mur och så, gick asdåligt Pachira tveka på varje hinder och stannade på första och sen ett till och sen sög jag på att hänga med efter som hon stanna upp innan varje och gjorde ett jättesprång typ, men haha hon kom över de mesta iaf. Gick bäst att rida de första dagarna för sen vet jag inte vad som hände men hon var inte alls mjuk och mina händer va dåliga. Var solnedgångsritt en kväll när man skulle va knäpptyst annars fick man hoppa av och leda haha, jag och vendela garvade massa. Vi hade lite talangjakt och grejer vilket var sjukt kul att se! Sen gick jag och vendela över till den andra stugan och snackade och skrattade asmycket haha, så jävla sköna människor så jag dör, speciellt ålänningarna! De va väl typ det.. sista dagen var det uppvisning och vi gjorde någon stafett. Saknat min ponny en massa!
Bilder från Danmark och Ystad som inte kommit upp än






 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0