Baby show me what it's all about

Hej idag fick jag skjuts till Space av pappa. Tog med alla saker från lägret och sen schabraken jag köpte förut och en radio haha! Mycke trevligare med radio när man är själv där. Var så härligt att träffa min ponny igen och myste och borsta jättelänge innan jag red bort till Amanda. Trodde det skulle vara ovant att rida Space efter Pachira men var inte det. Hälsa på Poet och Woffa och red sen i padocken där. Amanda sa ungefär lika som senast och gick toppen hon var jättefin. Sen när hon ställde upp ett hinder dock blev Space skitstark och lyssna inte så bra. Men Amanda sa att jag skulle nästan tänka sakta av innan hindret kom i lugn trav mot sen ett typ två galoppsprång sen hopp. Gick bra mot hindret men hon ville sticka efter. Man blir så trött och orkar typ inte bromsa men det är bara att jobba med. Avsluta vid en meter och hon var sjösvettig så trava av och skritta hem sen och spola och de och smörjde all utrustning, skönt att få det gjort. Spaces medryttare har nu även väldigt snabbt och väldigt redan slutat på Space pga att hon upplevde henne för svår.. jättetråkigt eftersom det såg jättebra ut med henne på Space. Men nu blir det att hitta ny innan skolstarten.

Schabraken jag köpte på bild

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0