det här är sagan om coolaste katten i det långa landet falukorv

Halli hallå, siv o viv ska ut på nya äventyr lalalal..
Haha snackat lite med Idis och Meriam i telen, känner mig som en hemsk människa, nej men skulle träffa Ida igår o var tvungen att avboka och nu vart det samma idag igen. Men låt mig säga att jag jaga min åsna i två timmar, hade lust att slå dom när dom sprang iväg så där haha (hon och hagkompisen).. man vet verkligen vilka stunder en häst står och flinar åt en, detta var ett sånt tillfälle, aja longera lite bara i ridhuset. Vakna halv 8 av att mamma kom in och vi börja 8, smart.. missade hela första lektionen så gick bara på en för vi hade inget språk så vi slutade. Jag tänker inte försova mig igen! Imorgon börjar vi också 8 som vanligt så tänker inte somna för sent. Juste pappa och min lillebror åkte in med vårat ena lilla marsvin till sån där djursjukhus typ här i spånga men dom kunde typ inte hjälpa till, han är bara skelett och ben och han kan inte äta tror att han har för långa tänder, men är jätte hängig och jag tror inte att han kommer klara natten utan mat och vatten :(
Trackback
RSS 2.0