That's li-i-ife oh oh that's li-i-ife oh oh

Vad jag gjort idag annars utom att va i skolan från 10 till 12 är väl typ... ja jag och mona var skithungriga när vi slutat så vi drog och käkade och vi promenerade typ fett länge innan vi hitta något, det var något från ica eller donken det stod emellan, jag ville ica hon donken så fick bli det och jag vågade mig på chicken mc wrap och de va faktiskt jättegott men lite äckligt med sås... hehe men ska se någon gång om man kan beställa utan då är den ju knappast ens så onyttig, typ bara brödet eftersom fyllningen då bara blir grönsaker och kyckling! Smart :)
Jaja Space åkte jag ut till sen ifrån Fridhemsplan, hade sju st telefon samtal om skolan haha, hann med alla iaf. Skulle träffat Kattis men jag hann verkligen inte kom hem rätt sent och behövde duscha och äta middag, ut och jogga hann jag inte tyvärr. Får se vad som händer imorn Kattis och Ida föreslog att ses jag får väl se hur det blir. Ridpasset på Space reds i ridhuset (lägret va på gräsbanan så yes äntligen ledigt i rifhuset) för jag vill att hon ska gå på mjukt underlag när hon skoddes igår. Det märktes att hon är stel i bakbenen hon var konstig i galoppen, röck upp huvudet och sprang och när jag krama blev det slängtrav.. hon som hade så fin och samlad galopp för några dagar sedan. Hon var sjukt pigg idag men beror nog lite på att hon vilade igår. Red mycket halter, volter, serpentin, 8 och lite skänkelvikning. Hon var riktigt fin ibland men jag fick kämpa som en dåre med att ha henne i ett lugnt tempo, jag var sjösvettig jag skojar inte, hon var ganska men jag var sjukt. Kände mig super äcklig! Masserade iaf både innan och efter jag ridit och stretchade även efter. Jag vill flytta till Edeby nu!

Ps. När jag gick från bussen hem så sprang ett rådjur en bit framför mig rakt in i en bil från sidan, trodde den dog för stunden för den typ studsa bak och lixom ramla omkull men fick värsta rycket och reste sig jättesnabbt och flög fort som satan över vägen med ett till rådjur som kom fram i full fart efter heh alla bilar ba stog stilla typ.

Hittade en snygg bild på min bror, singel så bara att haffa alla 00or därute som inte läser min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Världens coolaste syster

ahahahaahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahhh bilden och rubriken

2012-08-18 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0