With or without you ahaa

Cha haft första dagen i skolan idag (JENSEN västra), katastrof. Alltså klassen... det går inte och jag ska försöka byta till JENSEN norra som jag kom in på men tog som tredje val. Kanske inte borde skriva så taskiga saker här i bloggen men kan säga det som så att detta var så inte min typ av personer, skulle aldrig fungera. Vi var ca 5 svenskar totalt och resten invandrare. Jag kan säga att jag tycker det är sjukt hur respektlös man kan vara och hur otrevlig ovh bara allmänt dryg och sur. Jag var nog den enda glada som tyckte det var lite spännande. Att inte hälsa på läraren när man kommer in i klassrummet och hon säger välkommen och sträcker fram handen, dels att komma in i mjukisbyxor och hoodie första dagen, sitta med mobilen under hela tiden hon pratar och sedan ställa frågor på det hon precis gått igenom, inte svara när hon frågar någon fråga, sitta och se självmordsbenägen ut, på riktigt vilken jävla opassande klass jag hamnat i. Alla såg ut som de va i fängelse och ville bort därifrån.. visst att jag kanske har fördomar men så där ouppfostrade och respektlösa människor kan jag inte umgås med, vi går inte ihop. Imorgon ska klassen ha en lära-känna dag och jag är galet otaggad då jag bara vill byta nununu! I Monas klass var det bara tjejer typ men de verkade trevliga och sociala iallafall, tur att jag och mona kan åka tillsammans till skolan annars skulle jag typ dö. Nämen vill verkligen försöka byta nu, pratade med Isak som går i Norra och han tyckte det var utmärkt och en jättebra klass och han går samsam som jag isåfall byter till!

Jag langar lite bilder från Jönköping med Vendelol









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0