Men jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

Hej eftersom datan har något väldigt irriterande problem med att ladda upp bilder från iphone helvetet så är jag osäker på om jag har några bilder att ladda upp. Men vad jag har gjort de senaste dagarna då, måndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde ute hos ponnyn men åkte ut väldans tidigt iallafall för efter skulle jag mamma och louise åka till Kista och shoppa lite, fick skolgrejer och paraply av mamma haha och sen köpte jag en mjukisdress ett puder och lite blusar/linnen. Kom hem rätt sent kolla Wallander fällde några (en flod) tårar så sorgligt trots att jag sett avsnittet x antal gånger. Skulle träffat Bellson men hon hade tydligen helt glömt bort att hon hade träning så hennes mamma sa till henne när hon tänkte duscha så hon typ fick stressa dit heh. Men så igår tisdags så red jag Space ut på en tur och sen träffade jag Bellow och vi pratade litet och myste sen sov vi ganska tidigt. Sen imorse gick vi upp 7 och åkte till ponnyn min och äntligen äntligen äntligen fick hon nya skor! Åh så skönt, hon vilade ju och Bella och jag åkte hem och sen duscha jag och fixa mig och åkte till Kista med Vendela sen som varit i turkeyy och jag shoppa lite blusar/toppar igen och typ ett par jeans och en bh, sen satte vi oss och prata en massa och sen kom mamma och hämta och jag ligger nu och smsar med Kattisen lite. IMORGON, lixom imorgon om några timmar så kommer jag sitta med helt nya ansikten omkring mig och lyssna på någon lärare.. shit vad jag är nervös vet inte om det känns bra eller dåligt eller bara läskigt. Mona smsa nyss oxå om att mötas, tänkte precis höra med henne, gud så bra vill inte vara alldeles ensam.. har ju lixom alltid gått i skola med flera stycken som jag redan kände och sen lixom typ 7 min från mig. Men detta blir väl spännande.
denn bild från ridlägret får duga så länge 

Kommentarer
Postat av: Karin <3

Hahah ja tänk att det är så många år sen nu! Trots all tid så är du verkligen en underbar vän Frida och jag älskar dig verkligen massor! <3

2012-08-16 @ 19:58:15
URL: http://ironimedkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0