Every day we pray for you

Hej bloggar från mobil på safari appen funkar fortfarande inte. Igår sov Ida här, mamma pappa o Jocke va på landet. Haha Ida och jag busade lite och tog ett smygdopp i grannens pool i mörkret då dom va borta heh.. Tog typ en timme för oss att ta oss dit bara för vi va skiträdda haha jättetöntiga.. Men de va asskönt och när vi kom in myste vi framför film och snacka minnen osv. Somna sent och Idas hostningar eller va man säger väckte oss tidigt haha men vi käka iaf potatisbullar och så prata vi en massa mer innan hennes boyfriend kom och de drog. Städade lite i huset och rätt mycket i mitt rum innan jag åkte till space. Var trött och rätt otaggad på att rida.. Men red dressyr på gräsbanan och fy vad jobbigt det var. Gick bra för det mesta i början sen vet jag inte vad som hände.. Vi tappa tålamodet och hon var inte alls samarbetsvillig kanske har med hennes kondis att göra hon tar ju bara bettet och springer ifrån arbetet. Men jaja hoppas på bättre humör och samarbetsvilligare häst nästa gång. Kom hem sent från stallet och kolla en stund på Hamilliton (stav) och nu ska jag nog lägga mig för imorn ska jag hinna med mycket! Ångest som fan över skolan som börjar om 4 korta små dagar, herre jisses vad nervöst! Mona ska iaf gå samma skola tack och lov <3
Och juste ni som reagera så mycket på förra inlägget.. Jag äter som vanligt plockar bara bort godis och snacks!

Kommentarer
Postat av: Karin <3

Frida, du vet att jag inte bryr mig ett skit om du äter eller inte, men om det du gör får dig att må dåligt så kan du alltid prata med mig, för jag vet precis hur det känns/är (förutom att vara underviktig...) Puss <3

2012-08-13 @ 20:07:47
URL: http://ironimedkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0