Tralala

Tja sitter på bussen nu till Brommaplan från Ekerö.. Stressa på slutet ute i stallet och cykla som en galning till svanhagen där jag precis missa bussen, nästa gick om en halvtimme så jag började gå och snacka med syrran i tele för gud så läskigt det var att gå på den där kolsvarta vägen alldeles ensam, kom så långt som till hammargården där jag stannade och vänta på bussen och där var det äckligaste jag någonsin varit med om (!!!) det var asså mer än en släkt spindlar, var lixom spindelnät hela busskuren+bussstolpen+en till stolpe och asså jag kunde inte ens räkna alla spindlar de hade feta kroppar och korta ben och alltså det var minst 50 stycken, dem var överallt säkert närmre 100 stycken.. Vågade inte gå nära var det vidrigaste jag sett, står aldrig där igen, fast jag skulle vilja visa för det var sjukt! Försökte ta bild men man såg inte.. :( aja red dressyr i ridhuset och det gick bra hon var jätte lugn och fin fram till galoppen och efter. Men avslutade när hon var lugn igen och fin. Skolan va chill men jobbigt att sluta 5 bara. Blir äta och duschen direkt när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0