Remember that we had fun together

Ligger och snackar med Kattis just nu. Idag åkte jag och mamma till Space vid 1 tiden. Jag red och mamma kolla på, gick inte efter förväntan. Hon var inte så koncentrerad och jag hade inte lika bra sits som igår.. sträckte inte på mig ordentligt, sen var inte heller Space lika lugn som igår men för det mesta arbetade hon fint men vart lätt ostadig. Jag var ganska trött idag. Kan bero på att jag red på gräsbanan med hinder idag.. aja kom hem vid middagstid åt och nu kollar jag ponny sm på datan. Är så trött så jag skulle kunna somna så blir nog bara film med familjen ikväll eller nåt. Imorgon kommer hovslagaren och jag hinner förhoppningsvis rida innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0