Magaluf där måsarna skrattar sig hesa, när dom talar om dig och mig

Hej! Har upptäckt att min klass är ganska skön ändå haha. Igår hade vi bara tre lektioner sen gick jag och tjejerna och sen Delins syrra och hennes kompis och åt på Subway, sedan åkte vi till Brommaplan några av oss och så mötte jag Kattis där som åkte med till ponnin, hon var jättemjuk och lugn, avslappnad! Jättekul, bara galoppen som va lite knas och hon kan inte gå samlat längre som förut.. men det blir bättre. När jag kom hem duscha och åt jag och sedan träffa Bella och vi gick en lång promenix och snackade oavbrutet om allt som hänt och så.. mysigt mysigt. Sen somna jag väl ganska sent var död imorse och fick kuta till bussen men hann i tid till skolan och imorn vill två att jag tar 117 ist för att åka till vällingby så ska åka med dom, Delin och Felix. Var tråk på de första lektionerna men sen sista va alla flummisar så det vart mycket garv från min sida, även panik då killarna la en skalbagge bakom min stol så jag typ flög upp och de va lite äckligt. Haha men de är rätt kul hur torr humor alla i klassen har, är inte ensam iallafall :) Åkte ut till space red ut hon va snäll men skitstark och jobbig på hemvägen men då börja de också regna. Det spöregnade och ajg åkte hem och är hemma nu och lyssnar på låten som min rubrik är tagen ifrån, så härlig hade helt glömt bort den men kom på den igen för någon vecka sen. Syrran har skaffat löshår så hon håller på och fixar med det, vill också ha! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0