I like were you sleep when you sleep next to me

Ånej, fått nya blogg.se nu.. jaja gårdagen spenderades hos kusinerna på 50års fest och sen drog syrran och jag vidare, vart inte riktigt som planerat dock hehe. Men hamnade tillslut på fest eller haha de skulle va fest men va chill krök hos jimmi, var ganska ovärt men aa vi drog efter inte så lång stund. Sen kolla jag och syrran film och somnade och sen var det bara att gå upp och åka ut till stallet med pappa i spöregnet, behövde hjälpa till som funktionär men sen när vi kom va de ganska chill ändå så vi kolla bara på några starter och tog sen in Space och longera i ridhuset. Nu har jag duschat och så och jag, Louise, pappa och mamma ska till Heron city snart för att kolla bio haha, imorgon har vi typ ingen idrott eller språk så istället för att gå från 8 till 5 börjar jag kvart i 2! Najs eller vad, äntligen få vakna sent. Vår fina plutt är begravd nu, han klarade inte natten.. stackars vårt andra marsvin nu som är helt ensam. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0