[email protected]

PÅ SÅ JÄVLA DÅLIGT HUMÖR JUST NU! Ny email ↑ då hotmail är cp och låter inte mig logga in på min för att de tror att jag inte är jag, så jävla efterblivet och jag hade mailat mig själv över 100 bilder som jag skulle kunna öppna i datan eftersom jag inte kan ladda in från iphonen så var så smart och mailade alla vilket tog en jävla tid då jag behövde göra en i taget.. måste väl göra samma sak nu fast till den nya om det ska bli några jävla bilder här i bloggen... för övrigt då, mitt ansikte, mina öron hela min hals mina axlar och min rygg är fullt med hårfärg från igår! Jag kan inte gå utanför huset så kunde inte ens dra till skolan idag... vettefan hur jag ska göra med Space jag får typ gå med vinterkläder och mössa... nej men påriktigt jag kan inte gå ut det ser helt galet ut! Ah så jävla irriterad just nu så jag vill skjuta mig själv.. har även duschat 3 ggr men det vägrar att gå bort, men hårfärgen vart väl bra i håret ville dock ha ännu lite mörkare speciellt upptill.. är typ svart längst ner och ljusare där uppe.. pallarejmedattvaratjej.






Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

fan vad drygt....

2012-08-20 @ 11:39:20
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tackar :)

2012-08-20 @ 12:25:18
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: BATT

fin header! du e så fin!!<33

2012-08-20 @ 13:30:03
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0