Every step i take, every move i make

Igår tillbringade jag kvällen med Louise, det behövdes! Pratade och kolla GG. Sydde in alla mina ridbyxor och så bloggade jag ju och behövde ändra storlek på en massa bilder, tog aplång tid så jag somnade inte förän runt kl 6. Var inte trött när jag suttit vid datan så länge. Men däremot är jag något förfärligt trött nu haha. Gick upp vid 11 och åkte till Space och red ut. Testa lite nya vägar men blev mest att jag vände överallt. Mötte en tjej på islandshäst på vägen hem till stallet och pratade lite med den personen heh. Ska träffa Ida nu så fort som möjligt mitt hår måste bara torka lite mer. Ida och jag har inte setts på galet länge så det blir azum! Herrå
HAHAHA jag dör!!! Frida 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0