Haha sköna lärare

Skämtar blogg.se? Hade skrivit värsta inlägget...
Aja sov hos Bella inatt. Vi båda grät till desperata alltså det som händer är inte möjligt, lixom nej de går inte. Hade de myspys och snacka såklart a lot. Imorse stressa vi ikapp 179an med cykeln så vi precis hann med sen fixa vi först en grej i Kista som tog typ en timme och sen kolla vi lite kläder eftersom de va fetaste rean på Bikbok men jag va nästan pank. Sedan när vi sitter i donken och käkar kommer det in en liten patrull och jag ser en liten so lärare i våran skola och sedan ser jag Mats, Göran mm och bah omg bella kolla och vi brast ut i asgarv så kollar Göran och säger till de andra så alla glor och vi bara garvar ännu mer.. haha garvar när jag ser den synen i huvet haha, hur som helst så gick vi fram och hälsa såklart och tog en bild när de satt vid bordet.. asså haha vilka lärare vi har, först och främst Kista hela ligan, sen donken?? Hhah då vet vi vad de gör på studiedagarna. Sedan åkte vi hem och sen mötte jag syrran köpte glass och sen fick vi skjuts till Kista av mamma för Louise tvinga med mig dit när hon fick reda på rean och ok utan att överdriva, kön tog 1,15 h och den gick längst hela BikBok, lökigt elle? Sedan kom pappa och hämta oss och nu har hon dragit ut haha fyllde ju 18 igår, så jag sitter själv och måste ringa Bella nuuu så hejdå!

Ni är för roliga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0